srijeda, 8. lipnja 2016.

Nuttaeffects BB cream - recenzija

Zdravo svima i dobro došli u novi post. :)

Kao što vidite sad mnogo češće objavljujem postove, završila sam 8 razred, matura mi je bila u četvrtak i sad nemam pa skoro nikakvih obaveza.

Kao što znate ja sam muslimanka i kod nas je sad Ramazan odnosno mjesec posta, pa po cijeli dan skoro ništa i ne radim pa mi slikanje i pisanje postova dođe kao zabava i zbog toga će postovi ići još češće. :)





Zvijezda današnjeg posta jeste upravo ova BB krema iz Avonove nutraeffects linije.
Nutraeffects zamjenjuje prošlu Avonovu Solutions liniji.

Ja  imam BB kremu i iz Solutions liniju pa vam mogu u ovom postu praviti i male usporedbe. :)
Količina i cijena je ista kao i u prošle BB kreme.
Količina - 30 ml.
Cijena varira od kataloga do kataloga ali uglavnom je oko 10-10 KM.




Dolazi u dvije nijanse medium i light.
Moja je u nijansi medium i odgovara mi, dok mi je iz Solutions linije također bila u nijansi medium bila mi je preetamna.
Mada ipak bi trebali imat veći izbor nijansi.

Ima SPF 15, što piše i na tubici.
Ja je nanosim beauty blenderom iz Avona mada se može nanositi i prstima, lijepo izgleda na licu,
Ima mat i obična verzija kod mene je mat.
I za razliku od prošle ovo je stvarno mat, ne prosijam se od nje, što mi je stvarno odlično pogotovo sad u proljeće i ljeto.








Koliko sam ja stavila kreme na ruku u gornjoj slici je previše i za cijelo lice.
Dakle potrebna je veoma mala količina.
Nema baš neku full prekrivnu moć ali iskreno to ni ne možemo očekivati od jedne BB kreme.

Ja sam još mlada i koristim samo BB kreme ponekad da ujednačim ten.
Ova mi je odlična i vjerovatno ću je kupiti kada potrošim ovu tubicu.





I da ne zaboravim konačno su staviti ove poklopce na BB kreme, što je definitivno bolje od onih na odvrtanje. :D

To bi bilo to od mene za danas, u komentar mi pišite šta želite za sljedeći post. :)






Broj komentara: 16:

  1. I love your blog! Following!
    You're always welcome in mine! Would be cool if you follow me too ^_^
    http://lisalucky.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. This bb cream looks really interesting! You have a lovely blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  3. I mene nervira što ih imaju u samo dve nijanse, ali ne verujem da će se pokrenuti po tom pitanju. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Čini se jako dobra, ali ja sam stvarno jako svijetle puti pa sumnjam da bi mi odgovarala boja :/ Nadam se da će Avon poraditi a tome!

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post.

    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimljiva recenzija.Takodje imam bb kremu ali garnierovu!Preporucujem! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post , jako mi je pomoglo. :)
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je drago što si pisala rezenciju ove BB kreme iz Avona. Već je dugo mjerkam ali nikako da je naručim, a sada sam sigurna da hoću ♥
    Ako želiš pogledaj novi post i učlan se uzvratit ću ♥
    https://prvipostadress.blogspot.ba/2016/06/cherish.html

    OdgovoriIzbriši