subota, 26. ožujka 2016.

- The Liebster Tag -

Zdravo ljepotice.
Danas radim Tag za koji me nominovala djevojka sa bloga Perfect High i ovim putem želim da joj se zahvalim što me se sjetila! :)

Liebster Tag je nagrada koju rade oni sa manje od 200 pratilaca.Prvo treba da se odgovori na postavljena pitanja(postavlja ih blogerka koja nominuje), pa da krenemo. :)

1. Koje tri stvari najviše voliš kod svog bloga?
- Kod svog bloga najviše volim izgled oko kog sam se dosta trudila, slike, postavljam samo svoje slike na blog i ulažem mnogo truda u njih i treća stvar jeste što uvijek nekako sa dozom znatiželje ulazim na blog. 

2. Koje osobine najviše ceniš kod drugih ljudi?
- Za mene je iskrenost najbitnija!

3. Omiljeno godišnje doba?
- Ljeto, definitivno. :)

4. Šta češće koristiš lak za nokte ili dezodorans?
- Dezodorans.

5. Kako ti zamišljaš savršen odmor od svih obaveza?
- Odmah se mogu zamisliti na nekoj plaži čitajući knjigu!

6.  Omiljeni slatkiš?
- Milka. :D

7. Na skali od 1-10 kojim bi brojem ocenila svoj blog?
- 7

8. Da li veruješ u muško-ženska prijateljstva?
- Da. :)

9. Da li više voliš pravu kosu ili loknice?
- Pravu kosu. :)

10. Da li više voliš dan ili noć? Objasni!
- Više volim dan, jer se tad više družim sa ljudima i nemam toliko vremena kao u noći da razmišljam o svemu i svačemu!


Nominujem:
Pravila:

1. Zahvalite se onime ko vas je nominovao i ostavite njegov link na vašem blogu  

2. Iskopirajte i prenesite nagradu na vašem blogu. 

3. Nominujte 5 - 10 blogerka koji će dobiti nagradu i koji imaju manje od 200 čitalaca. 


4. Informišite ih o njihovoj nagradi putem komentara na njihovom blogu. 


5. Postavite 10 pitanja na koja nominovani treba da odgovore 


Nemam inspiraciju tako da odgovorite na pitanja na koja sam i ja! :)

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vas nisam smorila. :)






Broj komentara: 17:

  1. Hvala lepotice na nominaciji nominovana sam za jos jedan TAG tako da cu ti javiti kada ga objavim:)Pitanja su strava i jedva cekam da odgovorim na njih:) Sjajni odgovori:D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na nominaciji,rado ću odgovoriti na pitanja.Tako da hvala puno <3
    Obavijestit ću te kad napravim ovaj tag <3
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na nominaciji.Uradicu Tag prvom prilikom.:)♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je sto si odradila tag,kul odgovori ❤️!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Fenomenalno si odgovorila na pitanja, svaka čast! Sve si bolja i bolja. ♥

    innisall.blogspot.com <--- Novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! ♥
    Novi sam član na tvom blogu pa se nadam da ćeš uzvratiti :)
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti na nominaciji, tag ću napisati čim stignem. :D <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Odgovorila sam ti na svom blogu ;)

    OdgovoriIzbriši