nedjelja, 8. studenoga 2015.

FAVORITI PROŠLOG MJESECA

Upoznavanje, favoriti mjeseca :)

Upoznavanje

Zdravo,  odlučila pokrenuti blog jer volim pisati i razmjenjivati iskustva o nekim proizvodima i događajima.
Ja imam 14 godina i mislim da je to pravo vreme za početi pisati blog, naravno ako to želite.
Sad se bacamo na post.

Favoriti mjeseca :)
U prvom postu ću pisati o mojim favoritima prošlog mjeseca pa krenimo.

Jedna zajednička fotkica. :D



Prva stvar o kojoj ću pisati jeste BB krema.


Ona je po meni stvarno odlična i definitivni favorit prošlog mjeseca.
Košta oko 10-11 KM.



Sljedeće je ova Avon SHOCK maskara i ColorTrend korektor.


Ova maskara je stvarno odlična i preporučujem ju svima, mislim da košta oko 6 KM.
O korektoru stvarno nemam šta da kažem, košta oko 3-4 KM i za tu cjenu i ne očekujem nešto previše od njega, ima neku srednju pokrivnost i odličan je za bubuljice.




Sljedeća su ova dva ruža koja sam koristila cijeli mjesec za školu. 

Kao što vidie jako su slični i nisu ovako 'jaki' kao na slici.




I posljedna stvar je kao neki regenerator za kosu koji je za moju kosu bio stvarno odličan i preporučujem ga svima, njega ću svakako nastavit' koristiti.
Stvarno ne znam koliko je koštao, ali možete ga pronaći u Avonovom katalogu.

To bi bilo to za moj prvi post, pišite komentare, šta bi voljeli da vidite u sljedećem postu, šta vam se sviđa a šta ne sviđa.

2 komentara:

  1. Sviđa mi se post. Samo stavi neku svetliju pozadinu na blogu, nemoj stavljati ovako šaren tekst, već beli ili crni i slikaj slike na dnevnom svetlu. <3

    OdgovoriIzbriši